martes, julio 19, 2011

A la meva ávia...

Fa molts anys que estás aquí,
i jo sóc la teva única néta,
et segueixo sempre i estic amb tu,
jo sóc una persona molt amable.

Avui es el teu aniversari,
No diré la teva edad per cubrir-te,
Pero només diré l'any 1926,
es per felicitar-te.

[Tornada]:
Ávia del meu cor,
jo et comprenc com ets,
avui fas molts anys,
i estic orgullosa de tu.

Has viscut moltes coses,
però mai em negaré,
dir que no has sigut important,
perque sinó diria una mentira.

Ara ja ets besávia de dues nenes,
i dintre de dos mesos,
seràs besávia per tercera vegada,
un nen preciós naixerá a l'estranger.

(repetició de la Tornada x2)

Hero & Corporation.
Dedicada: A la meva ávia preferida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Cuando No Te Permiten Sacar La Sabiduría

  A veces no te das cuenta, de que hay tres atributos que las personas tienen y que son esenciales para que el fluir de la vida, haga su e...